Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ozon slechte bijwerking ionisatie

  • Jelle

    Ik heb een ionisator gekocht bij Conrad 49,95 en goed gerevieuwd.

    Echter er komt ozon bij vrij.

    Ozon is NIET gezond.

    Ik begrijp het nu niet meer. De lucht wordt schoner maar er komt een andere vervuiling voor in de plaats???

  • Rob Pieters

    Heb dezelfde van Conrad denk ik. Ik krijg altijd ademhalingsproblemen na verloop van tijd en pijn op de borst. Ik wijt dit aan de ozon welke vrijkomt. Remedie is een tijdklok er tussen zetten zodat hij niet 24 uur per dag aan staat. Hiermee voorkom je dat er ozon ontstaat. Zolang je de ozon niet ruikt is deze er volgens mij ook niet.

    De ionisator haalt wel veel pollen uit de lucht want na 24 uur zijn de platen helemaal geel van de pollen. Ik heb hier met mijn hooikoorts wel baat bij.

    Groeten,

    Rob

  • Franz

    Hoeveel ozon produceert deze ionisator?

    Ik zoek zelf ook een ionisator die veel negatieve ionen produceerd, maar weinig tot geen ozon produceerd. Weet iemand wat een goede ionisator zou kunnen zijn?

    Ik zat te denken over de space cloud, NeoTec XJ-2000/XJ2100, of airbutler frank. Welke ionisator kan iemand van jullie mij adviseren, en waarom?