Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is een goede ionisator

  • Johannes

    wat is een goede ionisator ?

    heeft iemand ervaringen met bijv the cloud ? of mountain air breezer?

    ik vraag me af of het nep is of dat je werkelijk de atmosfeer in je huis kan verbeteren !

  • Rico

    Johannes schreef:

    >

    > wat is een goede ionisator ?

    >

    > heeft iemand ervaringen met bijv the cloud ? of mountain air

    > breezer?

    >

    > ik vraag me af of het nep is of dat je werkelijk de atmosfeer

    > in je huis kan verbeteren !

    Beste Johannes,

    Airbutler is een merk van een groep ionisators waarmee ik veel ervaring heb.

    Deze apparaten verbeteren inderdaad merkbaar de atmosfeer (luchtkwaliteit) in huis. Mijn zoontjes hebben beide er een op hun kamer tegen huisstof en huisstofmijten. Zij zijn beide allergisch, hebben allergie. De Airbutler Frank of Steven bijvoorbeeld zijn de beste luchtreinigers (intensieve ionisator), te krijgen via www.airpur.be. Je hebt die zonder verzendkosten snel in huis en als je achteraf niet tevreden bent krijg je je geld terug.

    Op www.airpur.be vind je veel achtergrondinfo over ionisatie. Het staat vast dat Intensieve ionisatie (hoge dichtheid ionen) werkt tegen stof, micro-organismen, depressie, rooklucht, hooikoorts, astmatische klachten e.d. Voor een goed resultaat heb je al snel meer dan 1 mio ionen per cm3 per seconde nodig voor een gewone slaapkamer.

  • Jan

    Het is geen gelul, ik heb ook een ionisator. Geen The Cloud, maar een Airbutler James (voor links zie ionisatie.startpagina.nl)

    Het maakt de lucht schoner, perfekt als je rookt of andere geuren in je huis hebt. Maar het neutraliseert bijvoorbeeld ook voor een groot deel de straling van je computermonitor. Als je er boven gaat hangen met je neus, ruik je een metaalachtige lucht, als je dat inademt, voel je gewoon meer ruimte in je longen komen. In de kamer ruikt het fris, alsof je buiten in de schone lucht van de natuur staat.

    Op (voor links zie ionisatie.startpagina.nl)staat zowiezo veel informatie. Nee, het is geen onzin. Ook gaat het schimmels tegen, ionisators worden bijvoobeeld al jaren gebruikt door duivenhouders, om te voorkomen dat hun dieren ziek worden door de schimmels die zich onder hun vleugels vormen.

    En voor een stukje van een licht cynische journalist die het aanvankelijk allemaal onzin vond, maar nu toch moet erkennen dat het gewoon werkt! zie onderstaande link:

    (voor links zie ionisatie.startpagina.nl)

  • Betty

    Ik heb sinds een paar weken de Airbutler Stevens in huis en het ruikt merkbaar fris en lekker. Maar, er is wel iets raars aan de hand wanneer ik de Swiffer over het laminaat haal. Het stof dat dan aan de Swiffer zit is roze/paars van kleur terwijl ik absoluut geen kleding of plaids of kleedjes van die kleur heb. Weten jullie misschien hoe dat kan?

    Betty

  • michel

    Ik heb zelf een NEOTEC ionizer (exact hetzelfde als airbutler maar dan goedkoper) van ionizer.nl. ik heb niet zo een grote gekocht omdat ik het eerst in de slaap kamer wil testen maar ben toch erg enthousiast. Ik merk het nu echt als ik hem een nachtje NIET aan heb..

    pas wel op dat je niet teveel betaald na een flinke speurtocht ben ik er achter dat dat per site anders is.

    groetjes

    michel

  • michel

    Ik heb zelf een NEOTEC ionizer (exact hetzelfde als airbutler maar dan goedkoper) van ionizer.nl. ik heb niet zo een grote gekocht omdat ik het eerst in de slaap kamer wil testen maar ben toch erg enthousiast. Ik merk het nu echt als ik hem een nachtje NIET aan heb..

    pas wel op dat je niet teveel betaald na een flinke speurtocht ben ik er achter dat dat per site anders is.

    groetjes

    michel

  • jesse

    Die roze zwarte stofdeeltjes komen doordat vuil zich bindt. Het is dan alleen met vocht weg te halen.

    Is dus een effect van ionisatie!

  • edwin

    Beste mensen.

    Een goede ionisator kenmerkt zich door hoe hoger de productie des te beter.

    het klinkt allemaal fantastisch als je leest `maar liefst 250.000 ionen per kub cm`.

    Maar dat is niks, het wordt pas wat als deze min 5.000.000 ionen uitstoot.

    Ik vond een nieuw bedrijf sie sit goed begrepen heeft, lightfresh.nl maakt deze in combinatie met lampen.

    zelf ben ik wel gecharmeerd door de anion plug in, dit onopvallend apparaatje produceert meer dan 5.000.000 ionen

    en kost €23. Dit is dus het beste wat er nu te krijgen is voor het minste geld.

    dus mensen vergeet de mooie praatjes en ga af op meetbare waarden.

    Succes.

    Edwin

  • frank

    Beste mensen,

    Ben zelf erg geinterreseerd geraakt in de goede “ervaringen” van gebruikers/verkopers. Ik stond zelf bijna op het punt om te investeren in dit “wonder”. Ik raad dan ook bewuste mensen aan om het volgende door te nemen en hier zelf hun conclusies uit te trekken.

    http://www.rivm.nl/milieuportaal/images/14_hb_BINNENMILIEU.pdf

    en

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ionisator

    mvg,

    Frank

  • barrie

    de sharp kc 850 w e ………. deze werkt super en is ook vrij stil…

    ik had eerst de ionflow 50………….. de sharp is veel beter..